Częste pytania - FAQ

Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od formy płatności.

W przypadku przedpłaty czekamy na zaksięgowanie wpłaty na naszym koncie max. 4 dni robocze. Jeśli decydujesz się zapłacić kurierowi przy odbiorze, towar jest wysyłany następnego dnia roboczego.

Uwaga!

W miesiącach ścisłego sezonu tj. kwiecień-sierpień czas przygotowania i wysłania paczki może wydłużyć się nawet do 5 dni roboczych. W każdej chwili możesz zadzwonić tel. 797 929 880, lub napisać maila sklep@centrumrowerowe.pro i dowiedzieć się na jakim etapie jest Twoje zamówienie.

Dodatkowo przez system naszego sklepu będziemy informować Ciebie co się dzieje w danym momencie z twoim zamówieniem.

Dostępne są cztery formy płatności:

  • przelewem bankowym
  • płatność gotówką przy odbiorze
  • kartami płatniczymi za pomocą Przelewy24
  • płatność ratalna za pomocą systemu BNP Paribas Bank Polska SA

Oferujemy dwie formy odbioru rowerów

  • Przesyłka kurierska

Przesyłka kurierska to gwarancja bezpieczeństwa. Każda paczka posiada swój unikalny numer listu przewozowego i może być śledzona w systemie firmy kurier. Ponadto przesyłki kurierskie ubezpieczone są na pełną wartość, a czas oczekiwania wynosi najczęściej od 24 do 48h liczone od momentu wysłania.

  • Odbiór osobisty

Sklep CENTRUMROWEROWE.PRO umożliwia także odbiór osobisty oraz zakupy oferty prezentowanej na stronie http://centrumrowerowe.pro bezpośrednio w salonie firmy, pod adresem:

CENTRUM ROWEROWE Bartłomiej Adamczuk
05-070 SULEJÓWEK
Ul. TRAKT BRZESKI 136
tel. 797 929 880

Zanim zdecydujesz się na odbiór osobisty:

  • Upewnij się, czy dany rower jest aktualnie dostępny na magazynie. Firma CENTRUM ROWEROWE nie gwarantuje dostępności towaru oferowanego w sklepie internetowym http://centrumrowerowe.pro w siedzibie sklepu. Skontaktuj się z nami wcześniej – wystarczy, że zadzwonisz pod numer 797 929 880 i powiesz naszemu konsultantowi, co Cię interesuje!
  • W celu dokonania rezerwacji towarów należy wybrane produkty dodać do koszyka zamówień, a z listy rozwijanej, dotyczącej rodzaju dostawy, wybrać „Odbiór osobisty”. Tak zarezerwowane produkty odbierzesz bezpośrednio w siedzibie sklepu stacjonarnego.

Przydatne informacje:

W dużych miastach przesyłki kurierskie dostarczane są zazwyczaj do godziny 15:00. Jeśli w tych godzinach przebywasz w pracy, polecamy podanie adresu miejsca pracy jako adresu dostawy. W przypadku przesyłek kurierskich niezbędnym jest podanie telefonu kontaktowego, tak by kurier miał możliwość ustalenia szczegółów dostawy.

UWAGA! Podanie błędnych danych dotyczących adresu wysyłki, numeru telefonu, a tym samym nieodebranie towaru i jego zwrot przez firmę kurierską do CENTRUM ROWEROWE.PRO nie zwalnia Kupującego od konieczności uiszczenia opłaty za wysyłkę towarów oraz jego zwrot. Należność zostaje naliczona według stawek firmy kurierskiej.

Przesyłki krajowe:

  • Zakupiony towar dostarcza firma kurierska DPD Każda przesyłka jest ubezpieczona.
  • Przesyłki dostarczane są w ciągu 24/48h od daty nadania (oprócz sobót i niedziel).

Produkty oferowane w naszych sklepach są oryginalne, zakupione u autoryzowanych dystrybutorów lub producentów i jako takie podlegają gwarancji producenta. Na wszystkie towary fabrycznie nowe oferowane w naszym sklepie obowiązują 2 lata gwarancji.

Podstawą gwarancji jest dokument zakupu (paragon lub Faktura VAT).

Reklamacji podlegają produkty niezgodne z umową – czyli takie, które nie odpowiadają opisowi produktu na stronie lub w których wystąpiła wada niewynikająca ze złego użytkowania produktu. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania przez sklep produktu do reklamacji. W ciągu 14 dni jesteśmy zobowiązani poinformować klienta o decyzji producenta w sprawie danej reklamacji. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku użytkowania niezgodnego z instrukcją lub przeznaczeniem produktu, uszkodzeń mechanicznych, złej konserwacji i przechowywania lub wypadków losowych. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar będzie odesłany na koszt klienta.

Uwaga !

Niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjne.

Dokładamy wszelkich starań aby prezentacja produktów na stronie odpowiadała rzeczywistej charakterystyce produktu. Jeżeli klient stwierdzi jednak nieznaczną różnicę pomiędzy rzeczywistym wyglądem produktu, a jego prezentacją na stronie, szczególnie dotyczącą barw i odcieni, może dany towar zwrócić lub wymienić na inny. Takie różnice nie stanowią podstawy do reklamacji. Gdy towar nie spełnia oczekiwań klienta z innego powodu, klient ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od jego otrzymania.

Podstawowe warunki zwrotu towaru:

  • 14 dni kalendarzowych na zwrot towaru
  • dostarczenie dokumentu zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • brak widocznych śladów użytkowania
  • zachowane wszystkie oryginalne metki, dokumenty, instrukcje i opakowanie
  • odpowiednie zabezpieczenie roweru do zwrotu

Niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu towaru.